Oliu dona per fet que el BBVA millorarà la seva oferta

El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, va assegurar ahir que els mercats ja descompten que el BBVA millorarà la seva oferta per l’entitat o, altrament, no aconseguirà el suport necessari dels accionistes per a la seva opa. A més, va assenyalar que "no és el moment de buscar (fusions) alternatives" sinó de "crear valor", i va tancar així la porta a una possible operació amb Abanca o Unicaja per defensar-se de l’assalt del seu rival. Durant una conferència organitzada per la Cambra de Comerç d’Alacant, va defensar que el projecte en solitari del Sabadell serà més rendible i afronta menys riscos que si es fusiona amb el seu competidor. Una cosa que, segons el seu parer, també entenen els mercats, almenys amb l’oferta que ara hi ha sobre la taula.
"El que transmeten els grans accionistes institucionals és que, si res canvia, això no surt", va assegurar davant un centenar d’empresaris. Així, va recordar que després de la revalorització del 72% que han experimentat les accions del banc català des del llançament de l’opa i els ajustos pel repartiment de dividends, la prima que ofereix l’operació és "negativa". Un indicador, segons la seva opinió, que els mercats ja "descompten" que es produirà aquesta millora.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Científics desmenteixen el mite dels 10.000 passos al dia: aquest és el número real
- Obituari Adéu a Eusebio Poncela, l'actor al límit d''Arrebato' i 'La llei del desig'
- Els comptes del 2026 ERC i Comuns amenacen d’endarrerir la negociació dels pressupostos d’Illa
- ÒBIT Mor l’actor Eusebio Poncela als 79 anys
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de parlar amb ChatGPT denuncien OpenAI i Sam Altman