Assegurances
Occident tanca la unificació de marques amb la integració de NorteHispana

jjubierre35600613 economia sede de catalana de occidente en la doagonal de ba161003130533
El procés de simplificació del grup assegurador arriba al punt culminant. Amb l’entrada del nou any, NorteHispana ha començat a operar com a Occident. D’aquesta manera "culmina el procés de simplificació corporativa emprès per GCO [la matriu del grup] per unificar el seu negoci tradicional sota una única marca", segons va informar el grup, que anteriorment es denominava Catalana Occident.
Occident suma d’aquesta manera més de 4 milions d’assegurats i uneix prop de 2.900 professionals i més de 13.000 mediadors. La companyia destaca que els assegurats de NorteHispana mantindran el seu mediador i les seves relacions contractuals actuals.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"