Ajudes
Les mitjanes empreses podran demanar el Kit Digital a partir de dijous
Les mitjanes empreses d’entre 50 i menys de 250 empleats podran demanar a partir de dijous, 12 de desembre, entre 25.000 i 29.000 euros en ajudes corresponents al programa estatal Kit Digital, segons informa el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública en un comunicat. El Govern, a través de l’entitat pública Red.es, va presentar ahir la cinquena convocatòria del programa Kit Digital, dirigida en aquest cas a mitjanes empreses i que inclou ajudes de 25.000 euros per a les companyies d’entre 50 i 100 empleats i de 29.000 per a les que en tinguin entre 100 i menys de 250.
Les empreses podran accedir a un catàleg d’ajudes amb 14 solucions digitals dividides en categories, com Comerç electrònic, Gestió de xarxes socials, Gestió de clients, Business intelligence i analítica i Gestió de processos, entre d’altres. El termini començarà el 12 de desembre a les 11.00 hores i es mantindrà obert fins al 30 de juny del 2025.
3.000 milions d’euros
Notícies relacionades"Les ajudes són de concurrència no competitiva i s’atorgaran de manera directa i per ordre d’arribada, una vegada fetes les comprovacions del compliment dels requisits exigits en la convocatòria", explica la cartera que dirigeix Óscar López. Cal destacar que l’aplicació de les ajudes es fa a través d’una sèrie d’"agents digitalitzadors", que són els únics habilitats per subscriure "acords de prestació de solucions de digitalització" amb les empreses beneficiàries de les ajudes del programa Kit Digital.
Aquests agents digitalitzadors són els que presenten tota la documentació justificativa de l’ajuda i els que reben el pagament del bo digital cedit pel beneficiari. El programa està dotat amb un pressupost de 3.067 milions d’euros finançat per la UE a través dels fons Next Generation.
- Llengua i integració ERC reclama més cursos de català per a immigrants a Barcelona davant el déficit històric i la nova regularització
- Mesura controvertida Salut defensa que incentivar els CAP perquè les baixes laborals no s’allarguin reduirà temps d’espera en proves diagnòstiques
- Aliments insans Consum estudia prohibir la venda de begudes energètiques als menors de 16 anys
- Sanitat pública Salut preveu que el futur CAP Sant Josep de L'Hospitalet obri les portes a finals del 2029
- Mort assistida a debat Advocats Cristians demana que la jove que va sol·licitar l’eutanàsia sigui sotmesa a tractament psiquiàtric
