Millora
Holaluz redueix les pèrdues d’explotació en un 78% en sis mesos

Holaluz va reduir les pèrdues d’explotació (ebitda) en un 78% en els sis primers mesos del 2024, fins a situar els seus números vermells en 4 milions d’euros, enfront dels -17,9 milions d’euros en el mateix període de l’any anterior, en un context de mercat advers per a l’autoconsum, "pels baixos preus de la llum, els elevats tipus d’interès i l’escassetat de subvencions", segons assenyala un comunicat de la companyia que dirigeix Carlota Pi.
La companyia justifica la millora d’Ebitda pel "pla d’eficiències operatives" que ha implementat des de l’any passat i que ha suposat una "millora dels marges i una reducció substancial dels costos operatius"..
Temes:
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»
- Dia mundial Borja Suberviola, metge intensivista: «Als hospitals cada vegada veiem més infeccions que acaben en sèpsia»
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se