Millora
Holaluz redueix les pèrdues d’explotació en un 78% en sis mesos
Holaluz va reduir les pèrdues d’explotació (ebitda) en un 78% en els sis primers mesos del 2024, fins a situar els seus números vermells en 4 milions d’euros, enfront dels -17,9 milions d’euros en el mateix període de l’any anterior, en un context de mercat advers per a l’autoconsum, "pels baixos preus de la llum, els elevats tipus d’interès i l’escassetat de subvencions", segons assenyala un comunicat de la companyia que dirigeix Carlota Pi.
La companyia justifica la millora d’Ebitda pel "pla d’eficiències operatives" que ha implementat des de l’any passat i que ha suposat una "millora dels marges i una reducció substancial dels costos operatius"..
Temes:
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
