Els aeroports espanyols creixen més d’un 10% fins al juliol

Durant els set primers mesos de l’any, els aeroports de la xarxa d’Aena a Espanya han rebut un total de 176 milions de passatgers, cosa que representa un 10,6% més que el 2023, segons dades fetes públiques ahir pel Ministeri de Transports. Fins al juliol es van registrar 1,4 milions de moviments d’aeronaus (+8%) i es van transportar 711.439 tones de mercaderies, un 19,7% més que en el mateix període del 2023.
Espanya va tancar el setè mes amb rècord històric de passatgers i moviments d’aeronaus, de manera que manté la tendència alcista des de començaments l’any i de bona part de l’any passat. El juliol del 2024, Aena va rebre 31,9 milions de passatgers, un 7,2% més que el mateix mes del 2023; va gestionar 259.841 moviments d’aeronaus, un 7,3% més que el 2023; i es van transportar 106.659 tones de mercaderia, un 22,9% més que l’any passat.
Del total de viatgers del juliol, 31,8 milions van correspondre a passatgers comercials; 22,2 milions van viatjar en vols internacionals, un 8,9% més respecte al juliol del 2023; i 9,5 milions ho van fer en vols nacionals, un 3,3% més que l’any passat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El PSOE atia el president del PP pel seu silenci davant "la venda de lleis"
- Feijóo, sense citar Montoro, defensa "investigar el que calgui investigar"
- "S’ha de consensuar amb C. M."
- La xacra de la corrupció El Ministeri d’Hisenda destitueix dos càrrecs imputats en el cas Montoro
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’