Cita a BCN
CaixaBank i IFC ajunten el sector del finançament del comerç internacional
Gonzalo Gortázar, CaixaBank, se dirige a los participantes en el encuentro con el IFC
CaixaBank i l’International Finance Corporation (IFC), membre del Grup Banc Mundial, han reunit a Barcelona més de 300 representants del sector del finançament del comerç internacional. El Global Trade Partner Meeting, celebrat entre el 7 i el 9 de maig a l’edifici corporatiu de CaixaBank a Barcelona, marca el 20è aniversari de l’entrada d’IFC, la principal institució multilateral de finançament dedicat exclusivament al sector privat als països en desenvolupament, en operacions de finançament al comerç mundial.
La cita ha servit de punt de trobada de representants, entre d’altres, dels bancs emissors i confirmadors de tot el món. Durant aquells dies, els participants han assistit a conferències, han compartit experiències i han après de les millors pràctiques del sector bancari global per afrontar els reptes de la indústria, com ara el canvi climàtic, la crisi alimentària o l’alta inflació.
L’acte d’inauguració va reunir Gonzalo Gortázar, conseller delegat de CaixaBank; Mohamed Gouled, vicepresident d’Industrias d’IFC; i Nathalie Louat, directora global de Trade and Supply Chain Finance d’IFC. Gortázar va voler destacar que "trobades d’aquesta envergadura serveixen per posar en valor el paper primordial que el sector financer juga per facilitar el finançament i el desenvolupament del comerç internacional".
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
