Autocontrol desestima una reclamació d’Iberdrola contra Repsol
L’organisme no veu publicitat enganyosa de combustibles renovables de la petrolera
Repsol guanya la primera batalla en la seva particular guerra amb Iberdrola. L’organisme de control publicitari, Autocontrol, ha desestimat una reclamació de l’elèctrica a la petrolera sobre publicitat enganyosa de combustibles renovables a l’apreciar que no hi va haver cap tipus d’irregularitat, segons la resolució que es va emetre el 4 d’abril. El jurat de l’organisme ha imposat a Iberdrola el pagament dels costos del procediment.
Aquesta reclamació és independent de la demanda interposada a la petrolera per greenwashing, però la filosofia de la reclamació és la mateixa: la suposada publicitat enganyosa de la petrolera. A totes dues s’hi sumen les denúncies d’Ecologistes en Acció, la Federació de Consumidors i Usuaris (CECU) i Greenpeace España presentades davant la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) i la Direcció General de Consum.
Iberdrola havia denunciat una promoció dels nous combustibles renovables de Repsol que, segons l’elèctrica, feien afirmacions falses, idea rebutjada ara per Autocontrol.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- El sector editorial preveu un rècord de 1.250 milions de facturació
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Proposta familiar Un Nadal de joguina
- Tradició Un pessebre de muntanya al Bages
- CATA MAYOR La taula on menjar Catalunya
- On socialitzar Plans analògics per quedar amb els amics a Barcelona
