Els comerços electrònics clients del BBVA doblen vendes a través de Bizum
Els comerços electrònics clients del BBVA van realitzar 16,6 milions de transaccions el 2023 a través de Bizum (plataforma per facilitar l’enviament instantani i gratuït de diners entre particulars i cada vegada més estesa per al pagament de compres). El volum d’aquestes operacions va arribar a un import acumulat de 685 milions, un 105% més que el 2022. El desembre va ser el mes en què es va registrar més activitat, amb més de dos milions d’operacions amb una facturació de 98,8 milions d’euros. Els pagaments continuen augmentant de manera constant: el mes de gener del 2024 es van facturar 103,8 milions, xifra rècord.
Aquestes xifres situen el BBVA amb una quota pròxima al 50% del total de les operacions de Bizum en comerç electrònic. El 2023, es van donar d’alta més de 600.000 clients particulars nous a Bizum al banc i els comerços actius gairebé es van duplicar, al sumar-ne 4.402 a l’any. En total hi ha 8.677 comerços electrònics que utilitzen aquesta solució de pagaments. Una altra de les opcions que ofereix el BBVA via Bizum és la possibilitat de realitzar donacions a entitats sense ànim de lucre i la identificació digital.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Gabinet socialista Multimèdia | Tots els ministres de Pedro Sánchez (de tots els seus governs)
- El sensellarisme, en el focus Sabater i Albiol s’enganxen en una polèmica sobre la xifra de persones sense sostre mortes aquest 2026 als carrers de Badalona
- Guerra a l'Orient Mitjà L'Iran es mostra "receptiu davant qualsevol sol·licitud" procedent d'Espanya sobre l'estret d'Ormuz
- Ortografia francesa França canvia les normes: permetrà inscriure noms catalans amb accents com Martí, Núria o Mònica
- Bulos Les mentides del cas Noelia: de la violació per part d’estrangers en un centre de menors a la manca de tractament psiquiàtric
