BonÀrea inclourà un QR als productes amb l’origen i l’elaboració
La carn fresca, el pernil i els paquets d’ous de marca BonÀrea començaran a portar aviat als seus envasos un codi QR que, malgrat la seva aparent senzillesa, suposa una de les grans propostes d’innovació de l’empresa propietat de Corporació Alimentària Guissona. Així ho evidencia que aquest sigui el projecte que centrarà la participació de la companyia a Alimentaria 2024. Es tracta, segons resumeix la companyia, d’un "projecte tecnològic de traçabilitat" en el qual està treballant des de fa any i mig per donar més informació de la procedència del producte i del recorregut que ha seguit fins a estar disponible a les prestatgeries del supermercat, així com dels seus atributs. L’objectiu de BonÀrea, que preveu invertir dos milions d’euros en total en la iniciativa, és que, aviat, tots els seus productes portin a l’etiqueta aquest codi QR que es podrà escanejar amb la càmera del telèfon mòbil i que portarà a una pàgina web que donarà molta més informació, també respecte al procés d’elaboració.
"Gràcies al fet que BonÀrea desenvolupa totes les activitats ramaderes, industrials i comercials necessàries per arribar al consumidor, podem recopilar i centralitzar totes les dades relacionades amb l’itinerari i l’elaboració dels nostres productes, com són els moviments, el recorregut i els canvis que experimenten en cada fase del cicle", afirma el director de comunicació i màrqueting de l’empresa, Daniel Marsol.
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"
- La web de Russia Today va fomentar la violència i la polarització en moments crítics per a Catalunya i Espanya
- Veïns de la ‘nova Diagonal’ denuncien pífies a les voreres
- Olmo pateix una sobrecàrrega muscular i demà no jugarà contra el Benfica
- La britànica raptada al seu propi cotxe