Idealista
El súmmum del lloguer a Barcelona: un «àtic» de 12 metres quadrats per 650 euros al mes

El preu dels lloguersdins de les grans ciutats voreja l’absurd en segons quins casos. Acostumats a veure xifres molt per sobre del que s’ofereix, alguns usuaris han quedat bocabadats amb un dels anuncis d’Idealista. «Lloguer d’àtic a travessia de les Corts», apareix promocionada aquesta vivenda per 650 euros mensuals a Barcelona.
Fins aquí, sembla una oferta de lloguer com qualsevol altra. No obstant, si accedim a la informació del pis topem amb un espai útil de tot just 12 metres quadrats. «Moblat amb un sofà llit, bany, cuina amb nevera, vitro individual elèctrica i una pica per rentar els plats», descriu l’oferent, que reconeix les petites dimensions d’aquesta «habitació».

Distribució del pis ofert /
Reaccions a les xarxes
Notícies relacionadesCom es podia esperar, les reaccions a les xarxes socials han sigut immediates: «A Barcelona ja es lloguen trasters i sales de comptadors com si fossin vivendes. Com més petita, més rendibilitat, que diuen els experts», denuncia un internauta. Un altre assegura que aquesta pràctica no pot ser legal: «A un forat de 12 m² no li poden donar cèdula d’habitabilitat, i sense cèdula no es pot llogar».
"Àtic" de 12 m² útils (12!!!) per 650 € al mes a Travessera de les Corts.
— El Boig de Can Fanga (@BoigBCN) 27 de noviembre de 2023
A Barcelona ja es lloguen trasters i sales dels comptadors com si fossin habitatges. Com més petit, més rendibilitat, que diuen els experts.
Welcome to the jungle: https://t.co/6HAScoNs78 pic.twitter.com/FnuJQ6OZvo
Quant a la fotogaleria de l’anunci d’aquest àtic, «ideal per a estudiants que vulguin viure sols en comptes de compartir pis en una habitació», tot just apareixen imatges de l’interior de l’edifici, ja que se’n mostra l’accés, les finestres, la terrassa i diverses instantànies de monuments de la capital catalana com la Sagrada Família.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Finançament singular El Govern admet el xoc amb Hisenda i defensa recaptar el 100% de l’IRPF
- Política general. Debat Junts vol un model que vagi més enllà que el d’ERC
- Tribunals El TSJM obliga a investigar Sánchez pel rescat d’Air Europa
- Anàlisi Cerdán, un problema de pasta
- El debat sobre els salaris dels exlíders del Govern es reactiva