Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | ¿Per què puja el preu de la gasolina?
Durant els últims dies del mes de setembre el preu del combustible va ascendir de forma gradual, progressiva i constant cada dia.
Avui dimecres tan sols falten menys de 30 cèntims per arrodonir els dos euros pel litre de combustible, sense que sens dubte es quedi enrere el preu del gasoil. Tot i que no sembla que la gota malaia de l’ascens tingui un límit, n’analitzem els perquès amb la periodista Sara Ledo.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
