Marxa després de l’1-O
Foment reclama «estabilitat» al pròxim Govern per facilitar que les seus empresarials tornin a Catalunya

La històrica patronal catalana Foment del Treball ha reclamat «estabilitat» al pròxim Govern per incentivar que les empreses que van canviar la seva seu després del referèndum de l’1 d’octubre tornin a Catalunya. Així ho ha manifestat l’entitat presidida per Josep Sánchez Llibre en un comunicat en el qual apel·len als partits polítics implicats en les actuals negociacions per armar les majories necessàries que permetin la investidura d’un nou president.
El retorn de les corporacions que van canviar la seva seu i la van traslladar fora de Catalunya durant els mesos posteriors al referèndum de l’1-O del 2017 va ser una de les promeses electorals de l’actual direcció de Foment. Unes 5.400 societats van traslladar els seus quarters generals fora de territori català, com CaixaBank o Banc Sabadell, entre d’altres.
«Aconseguir aquesta estabilitat és desitjable per a la cohesió social i també per aconseguir el retorn d’empreses catalanes que van canviar la seva seu el 2017», ha manifestat Foment en el seu comunicat.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores