Préstecs hipotecaris
Això és el que molts estan fent amb la seva hipoteca amb la pujada de l’euríbor: és el moment

La constant pujada dels tipus d’interès i el conseqüent encariment de les quotes mensuals de les hipoteques variables està provocant un considerable augment d’amortitzacions de préstecs.
Segons les últimes dades recollides per iAhorro, el febrer del 2023 el saldo amortitzat en préstecs hipotecaris va ser un 48% superior al de la mateixa data del 2022.
Notícies relacionadesI és que si algú estava pensant a fer servir els estalvis que pugui tenir a rebaixar el que deu al banc per la seva hipoteca ara seria el moment perfecte per fer-ho perquè aconseguirà un estalvi més gran ja que l’euríbor està alt.
A més, aquest estalvi en interessos serà encara més gran com menys temps hagi passat des de la firma del préstec hipotecari, i l’opció d’escurçar termini, en lloc de disminuir quota, és el que més benefici reporta a l’hipotecat.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments
- Als 50 anys Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- La nova Via Laietana s’inaugura el dia 29 amb una gran festa popular
- Carta a Rutte Sánchez trasllada al secretari general de l’OTAN que es plantarà a la pujada de la despesa militar
- La Constitució de la nova empresa Junts veu la nova empresa mixta de Rodalies com una «submissió» de Catalunya davant Madrid
- Comiat a un referent Mor Paco Solé Parellada, propietari del restaurant 7 Portes
- Psicologia ¿Sols acumular roba a la cadira? Això és el que la psicologia diu de tu
- El Fòrum per a la Pau i la Defensa Jaume Duch: «Catalunya està especialitzada en tecnologies duals com la ciberseguretat i ha d’aprofitar el pla de rearmament»