Impostos
LLISTA | ¿Qui són els principals morosos de la Generalitat?
Un total de 41 contribuents devien a la hisenda catalana, l’Agència Tributària de Catalunya (ATC), un total de 73,8 milions d’euros corresponents a impostos propis i cedits a la Generalitat el 31 de desembre passat. Per figurar en aquesta llista, la quantitat endeutada ha de superar els 600.000 euros per tributs com el de transmissions patrimonials i actes jurídics documentats, patrimoni, successions, taxa del joc o cànon de l’aigua.
Tant el nombre de morosos com el de deute s’han reduït respecte al 2021. Llavors, un total de 51 contribuents, entre persones físiques i jurídiques (societats i empreses), eren els que figuraven en aquesta llista amb un deute total de 88,5 milions pels diferents impostos propis i cedits a la Generalitat.
Reincidents
En l’últim rànquing, les societats PlayBadalona, amb 10,16 milions d’euros; Rec Madral, Companyia d’Aigües, amb 7,5 milions, i Riera de Cabanyes, Companyia d’Aigües, amb 6,8 milions, són les principals deutores. Totes ja constaven en la llista del 2021.
Notícies relacionadesEntre les persones físiques que figuren en la llista del 2022 destaquen Montserrat Unanue Navarro, amb un deute de 3,5 milions; Nancy Janneth Suárez Cáceres, amb 2,46 milions; Víctor Juan Fontfreda Puig, amb 2,4 milions, i Enrique Travé Valls, amb 2,1 milions. Tots ells ja eren en la llista del 2021. No figuren en la llista actual, a diferència d’anteriors, les germanes Ballbé Anglada, dedicades al sector immobiliari a Terrassa, que l’exercici passat encapçalaven el rànquing de principals persones físiques deutores, amb un deute de 3,6 milions cadascuna.
Aquesta és la llista completa:
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- ciclisme Vingegaard supera el tràmit i ja mira cap a les Dolomites
- eleccions imminents Riquelme ja opta oficialment a presidir el Madrid
- la llista de luis de la fUENTE Eric Garcia i Gonzalo lluiten per entrar a la llista del Mundial
- bàsquet El Reial Madrid no en té prou amb l’èpica en la final de l’Eurolliga
- EL DESCENS El Girona dilapida 174 milions i acaba baixant a Segona
