Empreses

MAPFRE celebra el 90è aniversari sent líder a Llatinoamèrica i la companyia d’assegurances espanyola més important del món

MAPFRE celebra el 90è aniversari sent líder a Llatinoamèrica i la companyia d’assegurances espanyola més important del món
1
Es llegeix en minuts

MAPFRE ha celebrat el 90è aniversari amb un esdeveniment multitudinari a Madrid on el president, Antonio Huertas, ha traçat un recorregut sobre la història de la companyia d’assegurances des dels seus orígens rurals el 1933, al centre i sud de la península Ibèrica, fins al seu moment actual com a companyia d’assegurances espanyola més important del món i líder absolut de les assegurances a Llatinoamèrica.

En la seva intervenció, Huertas ha agraït la seva entrega i compromís a tots els professionals externs i interns, als consellers, als socis de negoci i, en general, a tots els grups d’interès que han contribuït a aquest èxit al llarg de les nou primeres dècades, així com també ha destacat les fites i mèrits de cadascun dels presidents que ha tingut la companyia des de la important refundació realitzada per Ignacio Hernando de Larramendi.

Notícies relacionades

Al llarg d’aquests anys, MAPFRE, com a gran empresa innovadora, ha sigut motor de creixement per a l’assegurança amb iniciatives que després s’han fet sectorials a Espanya i després s’han anat exportant als prop de 40 països des d’on la companyia actua amb presència física, tot i que el seu radi d’acció entre assegurança i reassegurança arriba a més de cent als cinc continents i atén més de 31 milions de clients, i és generadora d’ocupació i activitat per a uns 250.000 professionals al món. Així mateix, també ha destacat la intensa tasca que fa Fundació MAPFRE des de la seva creació fa prop de 50 anys.

Respecte al futur, Huertas ha acabat la seva intervenció assenyalant que: «No només superarem el centenari sinó que anirem més enllà. El futur està garantit pel nostre model de negoci i pel talent de noves generacions de professionals que continuaran mantenint MAPFRE en posicions de lideratge, innovant, avançant en la sostenibilitat del negoci, mantenint un exigent compromís ètic i social, i fent el que millor sabem fer, també aprofitant els avantatges d’un món digital: cuidar de les persones i protegint el que a les persones els importa. Continuarem acompanyant els clients i protegint el seu present i el seu futur, aquesta és la nostra garantia d’èxit».