Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | Novetats atractives al Saló de l’Automòbil 2023
Torna a Fira de Barcelona, al recinte de Montjuïc, la setmana del Saló de l’Automòbil, denominat aquest cop saló Automobile, un joc de paraules on es combinen mobilitat i futur. Com sempre, quan parlem de motor (de combustió o elèctric) ho fem amb Xavi Pérez, responsable de motor del Grup Prensa Ibérica.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Successos Un incendi al port de Barcelona crema contenidors de mercaderies i aixeca una gran columna de fum negre
- PSOE Sánchez reivindica davant la militància el 'No a la guerra': «Espanya actua amb coherència i no renuncia als seus principis»
- Salut laboral La Generalitat ja incentiva els centres mèdics que escurcin les baixes de pacients, malgrat les crítiques
- Crisi de governança La remodelació del Govern entorpeix el pla de la Moncloa per fer fora Ángel Escribano d’Indra
- FÓRMULA 1 Antonelli, victòria i liderat històric al Japó; Fernando Alonso acaba i compleix la missió a casa d’Honda
