Expansió
Andersen obre nova seu a Barcelona per créixer a Catalunya
Inversors en litigis
Barcelona es consolida com a pol de centres d’R+D de les multinacionals
Andersen ha inaugurat la seva nova seu a Barcelona, amb la qual el despatx legal persegueix «impulsar el continu creixement de la firma». El bufet, assessor legal en exclusiva de la Copa Amèrica, pretén reforçar «la forta aposta» per convertir-se en «un actor fonamental del mercat legal català».
La nova seu, amb 1.000 metres quadrats i el doble d’espai que l’anterior, s’ubica a l’edifici Beethoven de l’avinguda Diagonal. Les instal·lacions van ser seu al seu dia de l’antiga Arthur Andersen a la capital catalana. El bufet ha inaugurat la nova seu en un acte amb més de 150 convidats, en el qual José Vicente Morote, juntament amb Íñigo Rodríguez-Sastre, socis directors d’Andersen Iberia, han destacat la seva aposta per Catalunya. I han explicat que el canvi d’oficina s’emmarca en la seva «aposta per millorar la qualitat de les condicions de treball» dels seus professionals i dels seus serveis.
Morote ha ressaltat que la firma és present en 174 països amb més de 400 oficines, i ha incidit en el fet que el despatx a Espanya «ha aconseguit triplicar les dades en cinc anys», al passar d’un pressupost de 13 milions el 2017 a més de 50 milions en l’actual exercici.
Notícies relacionadesPer la seva banda, Juan Ignacio Alonso Dregi, soci director de l’oficina de Barcelona, ha ressaltat l’«aposta inequívoca i sense fissures» del despatx pel projecte a Barcelona i l’esforç de tot l’equip per fer realitat unes oficines que ha assegurat que contribuiran a l’èxit de la firma en el seu desenvolupament a Catalunya.
«Barcelona té molt que aportar a l’evolució d’Andersen», ha destacat Morote, que al seu torn ha destacat «el paper fonamental de la capital catalana no només per al despatx sinó per a l’economia a Espanya».
- Entrevista Pilar Alegría, sobre la situació política a Espanya: «Pedro Sánchez esgotarà la legislatura»
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Alerta NEUCAT i INUNCAT La borrasca deixa intenses nevades al Pirineu i fortes pluges a Tarragona, amb més de 80 litres acumulats
- 1.700 euros per homicidi Els assassinats per encàrrec i els sicaris augmenten a Espanya: «Abans del 2020 hi havia 20 execucions a l’any, ara són més de 50»
- Zona de lliure comerç Com rep el Mercosur l’acord amb la UE: El Brasil i l’Argentina, els gegants guanyadors
