Vacances a Catalunya
Els hotels més barats de Tarragona
Si vols passar l’estiu a prop de la Costa Daurada, aquests són els allotjaments més assequibles per a les teves vacances

A dos mesos de l’estiu, la majoria de famílies i grups d’amics ja estan pensant en el destí de les seves vacances. El més important és planificar-ho amb temps, perquè el preu sigui tan baix com sigui possible. Si us agradaria passar l’estiu a prop de la costa i us voleu allotjar a la ciutat de Tarragona, aquests són els hotels més barats.
Hostal Noria
Situat al Casc Antic de Tarragona, aquest allotjament permet visitar a peu la majoria d’atractius turístics de la ciutat, i a més, la platja del Miracle és a només 450 metres. Té habitacions a només 66 euros i amb cancel·lació gratis.
Pigal
Aquest hotel té una ubicació molt bona per conèixer Tarragona, a només 100 metres del Centre de Convencions de Tarragona i a 5 minuts a peu de l’estació de tren, i té la platja a 400 metres. PortAventura és a 15 minuts amb cotxe. Anteriors clients li han posat un 9 de puntuació, i té habitacions a 58 euros.
Hotel Cosmos
Notícies relacionadesL’allotjament és bastant cèntric, a 200 metres de l’estació del tren i a 10 minuts caminant del Casc Antic. És a 1 quilòmetre de la platja, i disposa d’habitacions a 50 euros. Té opcions d’esmorzar per 4 euros.
Hotel Catalunya Express
De totes les opcions anteriors, aquesta és la més pròxima a la platja. Però també és la que està més allunyada del centre de la ciutat. És molt a prop del tren i té una puntuació de 8,5. El preu es troba al voltant dels 70 euros.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora