Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: ¿És el final dels motors de combustió?

Els motors de combustió tenen data de caducitat per a la seva venda. NO per al seu ús. Aquest matís és MOLT important.
La Unió Europea posa data final a la seva producció i venda: serà d’aquí a tretze anys, el 2035, quan les marques hagin de deixar de vendre aquest tipus de vehicles. Això és el que s’ha legislat ara.
Notícies relacionadesQuan parlem de motor, sempre convé tenir l’opinió de Xavi Pérez, director de la divisió de motor de Prensa Ibérica.
On es pot escoltar
On es pot escoltar‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: L’espurna de la setmana es diu Juana Dolores
- Escriptora polèmica ¿Qui és Juana Dolores, la poeta que va anar a TV-3 a ‘cagar-se en tot’?
- Lenta recuperació Els pantans remunten i s’acosten al 26% de la seva capacitat després d’un maig de pluges irregulars a Catalunya
- Molèsties telefòniques Fi a les trucades ‘spam’ al mòbil: ¿A partir de quin dia està prohibit que te les facin?
- Ocupacions Desokupa utilitza l’ocupació del pis d’una àvia a Badalona per provocar Albiol
- Relleu de Laura Borràs El PSC proposa Assumpta Escarp com a presidenta del Parlament
- Apunt Cercle de sorpreses
- Automobilisme Horari del GP d’Espanya de Fórmula 1 al circuit de Montmeló
- Tecnologia Un dron militar dels EUA controlat per Intel·ligència Artificial ‘aniquila’ el seu operador
- Mercat laboral L’ocupació segueix a l’alça al maig i supera per primera vegada els 20,8 milions de treballadors en actiu