Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: Un segle de l’assassinat del ‘Noi del Sucre’ i de ‘Paronas’

Fa exactament un segle, la setmana del 10 de març del 1923, un fet va estremir la societat barcelonina, després del doble assassinat del conegut líder anarquista anomenat ‘Noi del Sucre’ i de ‘Paronas’, íntim amic del primer.
Les circumstàncies polítiques de l’època expliquen per què es va produir aquell fet que va sorprendre tots dos al sortir de la cafeteria Tostadero, de la plaça de la Universitat de Barcelona.
On es pot escoltar
On es pot escoltar‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- De setembre a novembre El metro de Barcelona obre inscripcions per visitar les estacions fantasma de Correus i Gaudí
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Servei saturat Els metges d'Urgències de l'Hospital de Terrassa van alertar que la seguretat dels pacients estava "en risc" un mes abans del suïcidi
- La investigació més gran fins ara Un macroestudi reconeix que la fatiga crònica té origen genètic i obre la porta a nous tractaments
- Opinió Combatre la desinformació, una qüestió de drets socials i salut mental
- Ricard Font: "Forma part de l’ADN Barça ser un club seriós, solvent i de futur"
- Un Alcaraz voraç es venja de Djokovic i arriba a una altra final
- Almeida conquereix l’Angliru com un gran del ciclisme
- Els rossistes cedeixen davant Márquez