Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: El Mobile World Congress tanca la seva edició amb nota alta

Ha tornat l’edició del Mobile World Congress traient conclusions que no poden ser més que positives: no hi ha hagut problemes de transport, l’hostaleria està contenta, no hi ha rècord d’expositors ni d’afluència però sens dubte s’acosta a l’època prèvia a la pandèmia i la majoria de ‘start-ups’, preferentment catalanes, han sortit satisfetes del saló
El pòdcast d’EL PERIÓDICO analitza amb tres periodistes de la casa que han trepitjat el saló de nord a sud: Paula Clemente, Pilar Enériz i Carles Planas Bou.
On es pot escoltar
On es pot escoltar‘El pòdcast d’EL PERIÓDICO’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- Demanda disparada Adeu a les concessions: Catalunya redissenya la futura xarxa de busos públics per connectar el 2028 tots els municipis
- Anàlisi Denúncia de manipulació
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Sobreseïment L’advocat general de la UE avala la retirada de la immunitat de Puigdemont
- Iniciativa pública El PP català critica les polítiques en educació d’Illa
- Opinió Combatre la desinformació, una qüestió de drets socials i salut mental
- Ricard Font: "Forma part de l’ADN Barça ser un club seriós, solvent i de futur"
- Un Alcaraz voraç es venja de Djokovic i arriba a una altra final
- Almeida conquereix l’Angliru com un gran del ciclisme
- Els rossistes cedeixen davant Márquez