Banca
Nou avís d’ING: els clients rebran aquest correu electrònic
El banc holandès mira d’evitar comissions als usuaris a l’hora d’obtenir efectiu
Més enllà de les seves oficines, el banc holandès INGno té una xarxa de caixers propis on els clients puguin extreure diners, per la qual cosa ha teixit tota una àmplia sèrie d’acords amb diferents entitats bancàries i empreses perquè els seus usuaris puguin fer aquestes operacions sense que se’ls cobri per això.
La informació sobre com evitar comissions està disponible als llocs web del banc però, a més, són freqüents les campanyes recordatòries de l’entitat sobre com evitar-les. Dins d’aquesta estratègia de servei hi ha els correus electrònics que envia als clients amb consells per aconseguir-ho.
Notícies relacionadesAixí, està procedint a l’enviament massiu de missatges explícits: «Et mereixes treure diners sense comissions» o «volem que no tornis a pagar comissions per retirar efectiu» són part del text compartit amb consells per estalviar en comissions i en què s’inclou, per exemple, una relació completa dels caixers de les entitats on poden treure diners gratis des de qualsevol import o a partir de certa quantitat.
Als caixers d’ING, Euronet, Cashzone, Banca March, Euro Automatic Casch i Targobank, els clients del banc holandès no han de pagar res per operar. Per la seva banda, als de la xarxa Euro 6000 (Unicaja Banco, KutxaBank, Ibercaja, ABANCA, Bankinter, Cajasur, Caixa Ontinyent, Caja de Ingenieros, Arquia Banca, Caixa Pollença i EVO Banco) estaran exempts de comissions sempre que treguin més de 50 euros. A la resta de caixers d’altres entitats, sempre que es tregui un mínim de 200 euros, tampoc hauran de pagar.
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- El forat de la sanitat pública El 45% dels espanyols només va al dentista per emergències: «Hi vaig anar per un queixal i vaig acabar amb una factura de 1.300 euros»
- Reforma en Justícia Falta de normes, possibles pròrrogues i molta incertesa davant la reforma que revoluciona l’organització de la justícia a Espanya
- Escàndol internacional El dur informe del cas Epstein: el que les víctimes de violacions van explicar a la policia i com els advocats van provar de fer-les callar
- Esperit nadalenc El Parc del Fòrum de Barcelona es tenyeix de vermell a la Cursa del Pare Noel
- UNA ALTRA DESGRÀCIA Greu lesió de genoll de Christensen
