Nova marca
Les companyies de Catalana Occident passen a dir-se Occident
Catalana Occident, Plus Ultra Assegurances, Assegurances Bilbao i NorteHispana Assegurances operaran amb la mateixa marca

Nova marca. Les companyies de negoci assegurador tradicional del Grup Catalana Occident (Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Assegurances, Assegurances Bilbao i NorteHispana Assegurances) s’unificaran en una única entitat, que operarà sota la marca Occident. Amb aquesta operació, la companyia d’origen familiar posa en marxa un procés de simplificació corporativa que el grup assegurador va iniciar amb la integració de les seves plataformes operatives i de servei, i que va continuar posteriorment amb l’homogeneïtzació dels productes.
L’objectiu és aconseguir «una organització més àgil, que respongui de manera ràpida i efectiva a les demandes del
mercat, alhora que optimitza processos», segons la companyia. La unificació de les companyies s’emprendrà en dues fases. En primer lloc, previsiblement a finals
del 2023, es farà efectiva la fusió societària d’Assegurances Catalana Occident, Plus Ultra Assegurances i Assegurances Bilbao, que passaran a operar sota la marca Occident. En una segona fase, prevista per a més endavant, s’integrarà també NorteHispana Assegurances.
Una vegada culminat el procés de fusió de les quatre companyies, Occident donarà servei a més de 4,5 milions d’assegurats, a través de 15.000 mediadors, més de 1.300 oficines, i una xarxa de prop de 2.700 professionals (pèrits i reparadors, entre d’altres).
Notícies relacionadesSegons el conseller delegat del Grup Catalana Occident, Hugo Serra, amb la nova marca miraran de transmetre «els valors de confiança, proximitat i professionalitat» que, segons el seu parer, els caracteritzen. El procés de creació de la nova marca, que també ha inclòs investigacions de mercat, s’ha portat a terme amb l’assessorament de l’agència experta en brànding Mucho. La integració de les marques sota el mateix nom culmina un procés que va començar fa anys amb l’aplicació del mateix símbol, així com tipografia pròpia, en totes les companyies; el símbol és la representació d’un encreuament de camins, el de diverses entitats, que han confluït en una història d’èxit.
La companyia ha rebut aquesta setmana el guardó com a empresa familiar de l’any dins dels premis ‘Empresa de l’Any’ 2022 que atorga EL PERIÓDICO. El grup continua en mans de la família Serra (l’actual conseller delegat és fill del president, Josep Maria Serra) des de fa gairebé 75 anys. Hugo Serra és membre de la tercera generació, és a dir, net del fundador. Aquest any la companyia ha tancat la compra de Mémora, la funerària més important d’Espanya, per 400 milions d’euros, i d’aquesta manera ha augmentat considerablement la seva presència al sector funerari nacional i ha entrat al mercat portuguès.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se