Estratègies
CaixaBank es llança a la caça de nòmines
L’entitat ofereix el 5% als primers 5.000 euros de saldo a sous a partir de 2.500 euros al mes
L’objectiu del banc és arribar als sis milions de salaris captats i més vinculació dels clients

Seu central de {CaixaBank} a la Diagonal de Barcelona. /
CaixaBank ha llançat una ofensiva per captar domiciliacions de nòmines. L’entitat ha iniciat una promoció en què ofereix fins al 5% als clients nous que domiciliïn el seu sou durant el primer trimestre del 2023. Aquesta rendibilitat afecta els primers 5.000 euros de saldo durant dos anys i que percebin una nòmina superior als 2.500 euros al mes.
En aquests casos, els clients podran escollir entre aquesta remuneració o un televisor LG de 50 polzades. CaixaBank, que és líder del segment a Espanya amb més del 37% del mercat de nòmines, pretén augmentar aquest pes fins al 38% i incrementar el nombre de clients vinculats. L’entitat ha aconseguit incrementar el seu percentatge de clients particulars vinculats des d’un 64,3% el desembre del 2020 fins a un 70% el setembre del 2022. L’objectiu és arribar aquest any als sis milions de nòmines domiciliades.
Notícies relacionadesPer als clients amb una nòmina superior als 1.200 euros, el banc ofereix un televisor LG de 32 polzades. Totes aquestes promocions estan condicionades no només al fet que els clients domiciliïn la seva nòmina a l’entitat, sinó també que compleixin altres requisits, com domiciliar tres rebuts i fer tres compres amb targeta al trimestre.
Aquesta oferta es complementa amb una altra que el banc ha llançat per a Imagin, el seu banc ‘online’. En aquest cas, ofereix un ingrés de 50 euros al compte per a les nòmines domiciliades durant el primer trimestre. I per als rebuts superiors als 1.000 euros, l’import augmenta als 200 euros.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»