Usuaris inquiets
Cues a les gasolineres abans del final del descompte dels 20 cèntims
Milers de conductors aprofiten els últims dies de l’any per omplir els dipòsits
¿Com t’afecten les mesures del Govern amb els combustibles i el transport?
Diverses cadenes se sumen a Repsol en els seus descomptes
Des que dimarts passat el Govern espanyol va decidir acabar amb el descompte generalitzat de 20 cèntims per litre de combustible, milers de conductors s’han llançat a les gasolineres per omplir el dipòsit abans que acabi l’any 2022 i sigui retirada oficialment la bonificació.
El president de l’Agrupació Catalana d’Associacions d’Estacions de Servei (Agrucaes), Albert Campabadal, ha confirmat aquesta afluència superior a la normal. El sector preveu que abans de diumenge es dupliquin les vendes de combustible en relació amb un període «normal».
Campabadal ha descartat que hi hagi risc de desproveïment, perquè calcula que les vendes es faran de manera «esglaonada». No obstant, ha admès que algunes gasolineres situades a l’interior de les ciutats resgistren cues.
Agrucaes, que ha rebutjat la mesura i reclama una rebaixa de l’IVA, ha descartat que la retirada del descompte porti problemes informàtics, com va passar en l’estrena de la bonificació.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»