Vivenda
El BOE ofereix pisos des de 56.000 euros en una subhasta d’immobles expropiats
En total són gairebé 600 les vivendes, situades en un ampli nombre de províncies, per les quals qualsevol ciutadà espanyol pot licitar

Els immobles expropiats que acaba de posar al mercat el BOE a través del seu portal de subhastes poden ser una gran oportunitat econòmica per a qui desitgi aconseguir una propietat a bon preu.
La licitació més barata parteix dels 56.000 euros d’un pis situat a Tenerife, segons informa el portal Idealista. Els actius els han sigut embargats als seus amos per deutes adquirits amb l’Agència Tributària.
En total són 593 immobles els que s’ofereixen, situats en la majoria de les províncies espanyoles, sent Barcelona i Màlaga, amb 42 cadascuna, les dues amb més nombre de vivendes subhastades.
Notícies relacionadesAltres províncies com Madrid (35), Múrcia (32), Almeria (31) i València (29) també presenten un bon feix d’oportunitats.
En les subhastes d’aquests immobles hi pot participar qualsevol ciutadà espanyol, però per participar en les licitacions és necessari registrar-se en el portal del BOE, comptar amb certificat digital o Cl@ve i realitzar un dipòsit bancari pel 5% dels béns que vulgui adquirir.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Barcelona, protagonista La joiera que va canviar de professió i ja té 19 centres psicològics
- Mundial d’atletisme L’or olímpic Jordan Díaz rebenta i es queda sense final
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- El rival dels blaugrana La caríssima torre de les ‘garses’