Combustible
El preu de la gasolina continua a la baixa i ja està a nivells de febrer
La gasolina ha caigut per novena setmana consecutiva fins a registrar un preu mitjà d’1,586 euros el litre –aplicant el descompte de 20 cèntims del Govern–, el seu nivell més baix des del febrer passat, mentre que el gasoil ha repuntat per primera vegada en dos mesos, i se situa en 1,616 euros.
Segons les dades difoses aquest dijous pel Butlletí Petroler de la Unió Europea (UE), que recull el preu mig registrat en més d’11.400 estacions de servei espanyoles entre el 16 i el 22 d’agost, el preu dels dos carburants segueix per sota de la barrera dels 2 euros el litre fins i tot sense la bonificació pública.
Amb aquests valors, el cost de la gasolina descendeix un 0,7% en els últims set dies després de registrar la seva novena caiguda consecutiva, mentre que el gasoil és un 0,6% més car que fa una setmana, després de registrar el seu primer augment des de finals de juny.
- 300 proves en un dia La prova pilot de la DGT fent exàmens pràctics en dissabte, aprova amb nota: «He esperat cinc mesos»
- Cultiu i cures de les plantes L’arbre amb més perfum del món: com cultivar-lo en test i omplir el teu balcó d’aroma
- Salut ¿Llevar-se a les cinc del matí és saludable? Neuròlegs adverteixen que pot tenir "un impacte negatiu" en la salut
- Fenomen mundial L’afluència massiva de compradors de l’Swatch x Audemars Piguet impedeix obrir les seves dues botigues a Barcelona
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
