Altes temperatures
Mercadona i altres supermercats limiten les bosses de gel per problemes de proveïment
Els problemes de producció són la causa principal que s’esgotin en tan poc temps
Durant la pandèmia va ser el paper higiènic, i l’oli de gira-sol davant l’esclat de la guerra d’Ucraïna; ara és el gel, el protagonista de l’estiu. Les principals cadenes de supermercat a València han limitat la venda de bosses de gel davant la falta de subministrament. En plena onada de calor, i amb les temperatures per sobre dels 30 graus a tot el País Valencià, Consum i Mercadona han anunciat a través dels cartells a les botigues la limitació de compra de gel en glaçons i picat.
Mercadona i Consum limiten la venda davant la falta de proveïment
En el cas de la cooperativa valenciana (Consum), el consum s’ha vist restringit a «dues bosses» per client. Als cartells diu el següent: «Degut a la falta temporal de subministrament de gel pels nostres proveïdors i amb la finalitat d’impedir el desproveïment dels nostres clients, la compra de gel en glaçons i picat està limitada a dues bosses per client i dia». En el cas de Mercadona, s’ha limitat el consum a cinc bosses o a un sac per client i dia.
Notícies relacionadesLes dues cadenes insisteixen que la mesura s’ha pres per evitar el «desproveïment» del producte, ja que hi ha problemes al sector.
Els productors de gel, que és on s’està registrant el problema de falta de producte, expliquen que el preu del plàstic per a l’embalatge, l’alça del combustible utilitzat per al transport i l'augment del preu de la llum han provocat la falta d’estoc. Durant tot l’any no s’ha vist afectat, però amb les altes temperatures que està deixant l’estiu se n’ha aguditzat la demanda.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
