Expansió
Catalana Occident compra Mémora per 387,5 milions
La companyia d’assegurances guanya pes en el sector funerari i entra en el mercat portuguès
Catalana Occident ha tancat la compra de la funerària Mémora per 387,5 milions. L’operació s’ha firmat al Canadà, seu de l’actual propietari del grup, Ontario Teacher’s Pension Plan Board i amb l’equip de Mémora.
El valor de la companyia és d’uns 600 milions. La compra està condicionada a la pertinent autorització per part de les autoritats regulatòries d’Espanya i Portugal.
Notícies relacionadesAmb aquesta operació, Catalana Occident augment el seu pes en el sector funerari nacional i entra en el mercat portuguès. L’adquisició ha sigut assessorada pel bufet Cuatrecasas i la consultora Deloitte.
Mémora, grup funerari líder a la península ibèrica, té la propietat o gestió de 139 tanatoris, 39 crematoris, 18 cementiris i compta amb una plantilla d’unes 1.500 persones que proveeixen uns 50.000 serveis anuals.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- PREMIER PADEL FINALS | ÈXIT DE PÚBLIC La padelmania ocupa BCN amb més de 15.000 persones al Sant Jordi
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso recupera Mbappé per al seu ‘match ball’ de Vitòria
- EL PARTIT DEL COLISEUM L’Espanyol vola a Getafe amb una quarta victòria consecutiva
- L’H, centenari com a ciutat | UNA ENTITAT a l’ALÇA Un club gran amb Alba i Thiago
- El Barça de Flick es reescriu un cop més
