Resultats
Línia Directa va guanyar el 15,9% menys fins al juny
La companyia d’assegurances, que va augmentar el 4% els seus ingressos, atribueix el descens a l’efecte de la inflació
Línia Directa va registrar un benefici net de 48,9 milions d’euros fins al juny, un 15,9% menys, afectat principalment per l’actual situació d’hiperinflació i el seu impacte en el cost de reparació i les indemnitzacions, mentre va elevar un 4% els seus ingressos per primes, fins a 474,8 milions d’euros, gràcies al «sòlid» creixement en clients i facturació en totes les línies de negoci (Autos, Llar i Salut).
D’aquesta manera, la companyia, que es va estrenar en borsa l’abril de l’any passat, multiplica per quatre l’increment que va registrar el 2021 davant el 2020 i torna a ritmes de creixement de la facturació previs a la pandèmia de la covid-19.
La cartera d’assegurats, per la seva banda, va augmentar un 3,8% i supera ja els 3,4 milions de clients, segons ha informat aquest divendres la companyia d’assegurances, que ha destacat que es tracta d’uns resultats que mostren un creixement «robust» dels volums de negoci en un mercat molt competitiu i una «excel·lent» gestió de la sinistralitat i les despeses en un context hiperinflacionari.
Notícies relacionadesAixí, en un context de mercat fortament competitiu i de debilitat en la venda d’automòbils, la facturació per primes del negoci d’Autos va créixer un 2,5% fins al juny, 0,2 punts més que el sector.
Per la seva banda, els ingressos tant de llar (+10,6%) com de salut (+13,4%) mantenen el seu «sòlid» creixement a doble dígit i gairebé dupliquen el creixement del mercat
- Grans ciutats Un xinès que viu a Barcelona explica les diferències que veu amb Madrid: "Es respira un ambient trist..."
- Escacs El prodigiós adolescent indi
- Mobilitat interurbana El pla més complicat de Rodalies
- Turisme El poble més bonic del món és a Catalunya, segons l'Organització Mundial del Turisme
- Protesta preventiva a Nou Barris La possible obertura d'una discoteca encén els veïns del barri de Porta