Aerolínies
Lufthansa i Eurowings cancel·len centenars de vols al juliol per falta personal
L’aerolínia Lufthansa i la seva filial de vols de baix cost Eurowings cancel·laran centenars de vols al juliol per falta de personal en les companyies aèries i els serveis dels aeroports i a terra

36401218 601 /
L’aerolínia alemanya Lufthansa retallarà 900 vols a Alemanya i Europa des de Frankfurt i Munic al juliol, en ple estiu boreal, segons ha anunciat aquest dijous, a causa de la falta personal en el sector aeri europeu.
Eurowings, la seva filial de baix cost, també preveu anul·lar centenars de vols al juliol per estabilitzar la seva oferta.
Actualment moltes aerolínies i aeroports d’Europa tenen falta de personal perquè durant la pandèmia van retallar molts llocs de treball a causa de les fortes restriccions de vols.
Lufthansa va expressar en un comunicat la seva satisfacció per l’augment de les reserves des de l’aixecament de la majoria de les restriccions anticovid a Europa, però va reconèixer que no està en condicions de satisfer la demanda.
«La infraestructura no s’ha recuperat completament» de «la crisi més important patida per l’aviació» durant la pandèmia, va explicar.
Altres aerolínies europees, con la neerlandesa KLM, ja es van veure obligades a cancel·lar desenes de vols per falta de personal.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Comunitat Valenciana Mazón, a 24 hores d’amarrar un sou públic de 150.000 euros
- Augmenten les agressions Una agressió cada quatre dies contra el personal de seguretat de Rodalies: «M’han intentat apunyalar tres vegades»
- El truc infal·lible per treure les taques de suor del coixí
- Reactivada la recerca de dues persones que haurien caigut al riu Foix a Cubelles