CommonSense Finance capta 510.000 euros per seguir amb el seu creixement
L’empresa preveu invertir en projectes de ‘blockchain’, tancar aliances amb ‘partners’ tecnològics i reforçar el màrqueting
La ‘start-up’ de finances descentralitzades (DeFi) CommonSense Finance ha tancat una ronda de finançament de 510.000 euros amb ‘business angels’ del sector tecnològic, cripto, financer, legal i del màrqueting per seguir amb el seu creixement. Alguns són Iván López, Carlos Blanco, Gabriel Olaso i el club d’inversió Not Boring Club. La ‘start-up’’, amb seu a Barcelona, va ser fundada el desembre del 2021 per Eduardo Forte, Claudia Giraldo i Luciano Insúa.
La companyia destinarà el finançament obtingut, concretament, a desenvolupar i executar nous productes i estratègies de ‘blockchain’, tancar aliances amb ‘partners’ tecnològics i reforçar l’àrea de màrqueting i atenció al client. Ara, a més, l’equip fundador vol portar estratègies i mètodes d’inversió que han sigut provats en el món financer tradicional al món de les finances descentralitzades «creant ‘tokens’ indexats i sectorials i estratègies de ‘trading’ algorítmic ‘tokenitzades’».
Les finances descentralitzades són un nou sistema financer construït amb ‘blockchain’ que mou més de 160.000 milions de dòlars –151.690 euros– a l’any. Aquestes permeten a qualsevol persona de qualsevol lloc del món invertir en cripto actius, sense cap mitjancer, com un ‘broker’ o un banc.
El cofundador i CEO de CommonSense, Eduardo Forte, ha explicat que l’empresa veu una «gran oportunitat» d’acostar les finances descentralitzades a inversors tradicionals i empreses que tinguin interès en aquests nous ‘assets’ digitals», però que al seu torn vulguin exposar-se d’una manera diversificada i gestionant millor el risc i la volatilitat inherent a aquest tipus d’actius.
El cofundador i CTO de la companyia, Luciano Insúa, ha dit que l’avantatge de les ‘start-ups’ de finances descentralitzades és que «podran fer escalar els seus negocis d’una forma molt més eficient» gràcies que en ‘blockchain’ tot és programable i traçable. Per la seva banda, la cofundadora i CMO de CommonSense, Claudia Giraldo, ha afirmat que per a l’empresa és molt important el ‘customer success’, ja que es vol acostar els inversors d’alt patrimoni, ‘family offices’ i empreses amb estratègies eficients per exposar-se al món dels cripto actius i rendibilitzar millor la seva cartera.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Tendències de consum El comerç es bolca en la botiga física en plena efervescència digital
- Talent als fogons Aquests xefs de Palamós aconsegueixen el premi Cuiner del Gastronòmic Fòrum Barcelona 2025
- Llançament (in)esperat Filtrat el nou disc de Rosalía, ‘Lux’, que es publica aquest divendres
- Funció pública El Govern ofereix als funcionaris apujar-los el sou al mateix nivell que l’IPC fins al 2028
- Funció pública Test psicotècnics, CV com en les empreses i molta IA: així són les noves oposicions que estudia implantar la Generalitat
- Entrevista Santi Vila: "Junts per Catalunya té molt bons alcaldes i pèssims parlamentaris"
