CommonSense Finance capta 510.000 euros per seguir amb el seu creixement
L’empresa preveu invertir en projectes de ‘blockchain’, tancar aliances amb ‘partners’ tecnològics i reforçar el màrqueting
La ‘start-up’ de finances descentralitzades (DeFi) CommonSense Finance ha tancat una ronda de finançament de 510.000 euros amb ‘business angels’ del sector tecnològic, cripto, financer, legal i del màrqueting per seguir amb el seu creixement. Alguns són Iván López, Carlos Blanco, Gabriel Olaso i el club d’inversió Not Boring Club. La ‘start-up’’, amb seu a Barcelona, va ser fundada el desembre del 2021 per Eduardo Forte, Claudia Giraldo i Luciano Insúa.
La companyia destinarà el finançament obtingut, concretament, a desenvolupar i executar nous productes i estratègies de ‘blockchain’, tancar aliances amb ‘partners’ tecnològics i reforçar l’àrea de màrqueting i atenció al client. Ara, a més, l’equip fundador vol portar estratègies i mètodes d’inversió que han sigut provats en el món financer tradicional al món de les finances descentralitzades «creant ‘tokens’ indexats i sectorials i estratègies de ‘trading’ algorítmic ‘tokenitzades’».
Les finances descentralitzades són un nou sistema financer construït amb ‘blockchain’ que mou més de 160.000 milions de dòlars –151.690 euros– a l’any. Aquestes permeten a qualsevol persona de qualsevol lloc del món invertir en cripto actius, sense cap mitjancer, com un ‘broker’ o un banc.
El cofundador i CEO de CommonSense, Eduardo Forte, ha explicat que l’empresa veu una «gran oportunitat» d’acostar les finances descentralitzades a inversors tradicionals i empreses que tinguin interès en aquests nous ‘assets’ digitals», però que al seu torn vulguin exposar-se d’una manera diversificada i gestionant millor el risc i la volatilitat inherent a aquest tipus d’actius.
El cofundador i CTO de la companyia, Luciano Insúa, ha dit que l’avantatge de les ‘start-ups’ de finances descentralitzades és que «podran fer escalar els seus negocis d’una forma molt més eficient» gràcies que en ‘blockchain’ tot és programable i traçable. Per la seva banda, la cofundadora i CMO de CommonSense, Claudia Giraldo, ha afirmat que per a l’empresa és molt important el ‘customer success’, ja que es vol acostar els inversors d’alt patrimoni, ‘family offices’ i empreses amb estratègies eficients per exposar-se al món dels cripto actius i rendibilitzar millor la seva cartera.
- Documentació Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- SALUT Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- FÓRMULA 1 La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M