Empreses
Google preveu crear 12.000 llocs de treball a temps complet aquest any
La companyia invertirà aquest any 8.750 milions d’euros en oficines als Estats Units

Google té previst invertir al voltant de 9.500 milions de dòlars (8.750 milions d’euros) en oficines i centres de dades als Estats Units al llarg del 2022 i espera crear almenys 12.000 nous llocs de treball a temps complet per a final d’any, a més d’altres milers de llocs de treball indirectes entre proveïdors, socis i comunitats locals.
«Pot semblar contradictori augmentar la nostra inversió en oficines físiques fins i tot quan adoptem una flexibilitat més gran en la forma en què treballem», ha assenyalat el conseller delegat de Google i de la seva matriu, Alphabet, Sundar Pichai, que ha defensat que és més important que mai invertir als campus, cosa que resultarà en millors productes, una millor qualitat de vida per als empleats i comunitats més fortes.
En aquest sentit, ha recordat que les oficines i els centres de dades de Google proporcionen «àncores vitals» per a les comunitats locals i ajuden a contribuir a les seves economies. En els últims cinc anys, als Estats Units, la multinacional ha invertit més de 37.000 milions de dòlars (més de 34.000 milions d’euros) en oficines i centres de dades en 26 estats, i ha creat més de 40.000 llocs de treball a temps complet.
Notícies relacionadesAixí mateix, la companyia ha invertit més de 40.000 milions de dòlars (36.837 milions d’euros) en investigació i desenvolupament als EUA el 2020 i 2021.
La inversió prevista per a aquest any suposa un increment respecte de l’any passat, ja que el març del 2021 Google va anunciar una inversió de més de 7.000 milions de dòlars (6.450 milions d’euros) en oficines i centres de dades per crear més de 10.000 llocs de treball als Estats Units.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos