Carburants
Nou rècord en el preu del gasoil: es paga de mitjana a 1,837 euros a les gasolineres

El preu mitjà del gasoil a les gasolineres espanyoles ha batut un nou rècord l’última setmana, al pujar un 2,2% i arribar als 1,837 euros per litre.
Segons les dades del Butlletí Petroler de la Unió Europea (UE) difoses aquest dijous a partir de dades d’entre el 22 i el 28 de març, la gasolina de 95 octans va registrar un preu mitjà d’1,818 euros per litre, un 0,3% més que la setmana anterior, però per sota del rècord registrat en la segona setmana de març.
Fa setmanes que els dos carburants d’automoció baten màxims històrics des de finals de gener, quan van trencar el rècord que havia sigut vigent durant més de nou anys, des del setembre del 2012.
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Detectat un linx ibèric en llibertat a Catalunya
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Accident Una avioneta s’estavella en una zona residencial de San Diego, a Califòrnia
- CITA ENTRE JUGADOR I AGENT El Barça accelera per renovar ja a Lamine Yamal sense esperar a la seva majoria d'edat
- Ple del Parlament Sílvia Orriols, als diputats de Junts: «Són la marca blanca d’Aliança. Benvinguts a l’extrema dreta»
- Amor Una psicòloga assegura que les parelles que més temps duren són les que compleixen aquestes condicions
- Investiguen per delicte urbanístic l'empresari José Elías per construir una casa a una zona protegida de Tiana