Multes d’aparcament
Vaga dels treballadors de la zona blava de Barcelona aquest dissabte
Els 170 treballadors del servei encarregat de posar multes d’aparcament inicien una aturada indefinida durant els caps de setmana
Els 170 treballadors del servei encarregat de supervisar i imposar les multes d’aparcament de Barcelona inicien des d’aquest dissabte una vaga indefinida els caps de setmana. Així ho ha fet públic el comitè d’empresa de BSM –la companyia pública encarregada de gestionar el servei– en un comunicat aquest dimarts, en què denuncia l’incompliment dels horaris de la plantilla, l’augment de la càrrega de treball i deficiència dels protocols de seguretat. Des del Departament de Treball confirmen haver rebut la convocatòria de vaga en temps i forma.
El servei responsable de vigilar el compliment de la normativa d’estacionament de vehicles a la zona blava, verda o de resident de la capital catalana està cridat a aturar-se durant tots els caps de setmana de l’any. «No respecten els nostres horaris i actuen sempre en perjudici de la conciliació familiar de tot el personal», ha denunciat CCOO en un comunicat.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Dues falsedats flagrants
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
- Conseqüències del temporal Un edifici de Santa Coloma de Gramenet, desallotjat d’emergència dissabte per les pluges
- Obituari Adeu a Brigitte Bardot, mite eròtic del cine francès dels 60 i reina de la ‘chanson’
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
