Mercats
La CNMV suspèn la cotització de Mediaset Espanya davant una possible opa de Berlusconi
Mitja For Europe, el conglomerat de mitjans de l’exprimer ministre italià Silvio Berlusconi, estaria estudiant una nova oferta per adquirir més del 40% que no controla de la seva unitat espanyola
La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) ha anunciat aquest dilluns la decisió de suspendre «cautelarment i amb efectes immediats» la cotització de Mediaset Espanya «mentre sigui difosa una informació rellevant sobre l’entitat».
Així ho ha donat a conèixer la CNMV en un comunicat, en què precisa que suspèn la cotització del grup «a les Borses de Valors i al Sistema d’Interconnexió Borsària, de les accions i altres valors que puguin donar dret a la seva subscripció, adquisició o venda; i a MEFF Societat Rectora del Mercat de Productes Derivats, S.A.U. dels contractes sobre les esmentades accions».
Segons informa Bloomberg, MFE-Media For Europe (antiga Mediaset Spa), el conglomerat de mitjans de l’exprimer ministre italià Silvio Berlusconi, estaria estudiant una nova oferta per adquirir-ne més del 40% que no controla de la seva unitat espanyola Mediaset Espanya. Actualment, té prop del 56% de la companyia.
Notícies relacionadesEl novembre del 2021, la Junta General d’Accionistes de Mediaset, celebrada sota la presidència de Fedele Confalonieri, va aprovar el canvi de denominació social de la companyia a MFE-Media For Europe, a més de l’establiment d’una estructura accionarial de classe dual per a la companyia italiana de mitjans amb diferents drets de vot. Així, Mediaset va traslladar-ne la seu legal als Països Baixos.
Prèviament, el maig de l’any passat, la companyia francesa Vivendi, Fininvest i Mediaset havien arribat a un acord global per posar fi a les seves disputes renunciant a tot litigi i reclamació entre les esmentades companyies.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- "Volíem aprofitar les onades"
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Naufragi Suspenen aquest diumenge la recerca dels desapareguts a Indonèsia sense resultat
- La caixa de ressonància ¿Els millors discos de l’any o els més importants?
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Nous hàbits de criança Anar al col·le amb bolquers, pijama o talons de ‘Frozen’: la falta de límits familiars tensa la gestió de l’aula a infantil
- Nous hàbits de criança Mireia Miralpeix, mestra d’Infantil: «Els nens agraeixen els límits, no poden carregar amb el pes de decidir quan es treuen el bolquer»
