IPC
La inflació es torna a disparar fins al 7,4% al febrer
La inflació es va tornar a disparar al febrer fins al 7,4% respecte al mateix mes de l’any anterior, 1,3 punts per sobre de la taxa registrada el gener (6,1%).
Així es desprèn de les dades avançades aquest dilluns corresponents a l’índex de preus de consum (IPC), que reflecteixen que es va produir un encariment generalitzat de la majoria de productes, tot i que va ser especialment pronunciat en la categoria d’aliments i begudes no alcohòliques i en carburants i combustibles (entre els quals, la gasolina).
Les xifres publicades per l’Institut Nacional d’Estadística (INE) apunten que la inflació subjacent, que no inclou ni aliments frescos ni energia, va registrar un repunt de sis dècimes al febrer, fins a col·locar-se en el 3%.
Temes:
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
