Consum financer

El Sabadell defensa la seva «sensibilitat» amb els clients grans

González-Bueno rebutja mesures específiques perquè l’entitat ja posava un accent especial a atendre aquest col·lectiu abans de la campanya contra la seva exclusió

ECONOMIA  CESAR GONZALEZ BUENO    BANC BANCO SABADELL

ECONOMIA CESAR GONZALEZ BUENO BANC BANCO SABADELL

1
Es llegeix en minuts
Agustí Sala
Agustí Sala

Redactor en cap d'Economia

Especialista en Economia

Ubicada/t a Barcelona

ver +

El conseller delegat de Banc Sabadell, César González-Bueno, ha defensat la «sensibilitat» del banc amb els clients de més edat. A preguntes dels periodistes sobre l’exigència que va fer la vicepresidenta i ministra d’Economia, Nadia Calviño, perquè d’aquí a un mes el sector presenti un pla per evitar l’exclusió d’aquest col·lectiu, ha descartat mesures específiques perquè l’entitat «té sensibilitat prèviament a la campanya» per a aquest col·lectiu.

Notícies relacionades

Durant la presentació del banc, González-Bueno ha destacat que «la digitalització té grans avantatges per al conjunt del societat, però ens obliga a estar més pendents dels que tenen menys capacitat d’adaptació». I ha afegit que aquest és un fenomen que no passa només a la banca sinó al comerç, i fins i tot en l’administració, i això obliga a tenir «una sensibilitat especial». El conseller delegat ha assegurat que el banc té «molt formada la gent de la xarxa per a l’atenció d’aquest tipus de clients».  

Al seu torn ha explicat que inicialment es pensava que la gent gran no s’adaptaria a les noves tecnologies, però la pandèmia ha accelerat la digitalització de molts, que s’han acostumat a utilitzar-les. En tot cas, ha defensat una «sensibilitat màxima», però tenint en compte que hi ha hagut «una adaptació impressionant a aquesta nova manera de treballar» per part de les persones grans.