Mercats
La borsa del divendres 14 de gener del 2022
L’Ibex 35 ha tancat la setmana amb un avanç del 0,6%, amb què es va situar per sobre els 8.800 punts, si bé en la sessió d’aquest divendres s’ha anotat un descens del 0,12%. L’evolució de la borsa espanyola ha estat marcada per les dades d’inflació als Estats Units, l’expansió a Àsia de la nova variant de la covid-19 i la pujada en la rendibilitat dels bons.
Entre les pujades d’aquest divendres han destacat Grifols (+3,02%), Merlin (+2,33%), Enagás (+1,87%), Naturgy (+1,85%), PharmaMar (+1,71%), Aena (+1,43%) i el Banc Santander (+1,26%). Al contrari, les caigudes més pronunciades han sigut les de Fluidra (-3,81%), Siemens Gamesa (-3,12%), ACS (-2,64%), Solaria (-2,63%), Cellnex (-2,15%), Acciona (-1,82%) i Meliá (-1,59%).
Notícies relacionadesPer la seva banda, Duro Felguera, que durant el dia d’ahir va anunciar l’adjudicació d’un contracte d’un client industrial als Països Baixos per 100 milions d’euros, ha arribat a revaloritzar-se un 26,6% durant la jornada, si bé finalment ha tancat amb un avanç del 6,48% i un preu de 0,936 euros per acció.
Les altres borses europees també han acabat la jornada en negatiu, amb caigudes del 0,28% a Londres, el 0,81% a París, el 0,93% a Frankfurt i l’1,08% a Milà.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran