Mercats
La borsa del dimecres 12 de gener del 2022
L’Ibex 35 ha avançat un 0,16% en la sessió d’avui, fins als 8.770,3 punts, en una sessió marcada per la publicació de l’IPC als EUA, que es va situar en el 7%, així com per l’evolució de la pandèmia. La inflació a la primera potència mundial s’ha accelerat dues dècimes respecte la dada del novembre i és la taxa més alta registrada al país des del juny de 1982, si bé es tracta d’una xifra ja esperada pels analistes.
En l’Ibex 35 les pujades més grans s’han registrat al sector de l’acer. Així, ArcelorMittal s’ha impulsat un 6,45%, seguit d’Acerinox, amb un 3,21%. Per darrere, els avanços més destacats han sigut els de Bankinter (+3,15%), Indra (+2,16%), el BBVA (+1,84%), Repsol (+1,78%), Mapfre (+1,64%), Cellnex (+1,62%) i Fluidra (+1,56%).
Notícies relacionadesAl contrari, en el terreny negatiu destacava PharmaMar, que queia un 12,88%, després de disparar-se ahir gairebé un 18%. La seguien en ‘vermell’ Naturgy (-2,17%), Amadeus (-1,88%), CIE Automotive (-1,63%), IAG (-1,18%), Siemens Gamesa (-1,09%) i Grifols (-1,06%).
Les principals borses europees també han tancat en positiu, amb un augment del 0,81% a Londres; el 0,75% a París; el 0,43% a Frankfurt; i el 0,65% a Milà.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
