¿Quines autopistes de Catalunya seran gratuïtes a partir de l’1 de setembre? Llista completa
Els peatges catalans són dels més cars i més antics de la xarxa estatal de carreteres

Peaje de la C-32 dirección Blanes a la altura de Arenys /
El Govern central va confirmar el març passat que no prorrogaria les concessions als trams Saragossa-el Vendrell de l’autopista AP-2 i Tarragona-la Jonquera de l’AP-7, que vencen a l’agost, cosa que suposarà la seva liberalització a partir de l’1 de setembre. És la data en què tampoc es prorrogaran les concessions dels peatges de la C-32 al Maresme i la C-33, gestionats per la Generalitat.
Fins i tot el 31 d’agost inclòs, i des de fa més de 40 anys, tots els conductors que circulin amb cotxe per l’AP-2 han de pagar un total de 20,65 euros per recórrer els 215 quilòmetres que la componen. Quant a l’AP-7, els dos trams que es liberalitzen i, per tant, queden exempts de pagament, són els que uneixen Tarragona i la Jonquera (245 quilòmetres, pels quals es paguen 28,85 euros) i el que uneix Montmeló i el Papiol (Vallès Oriental), municipis barcelonins separats per 31 quilòmetres.
També passa a ser gratuït el tram de 48 quilòmetres de la C-32, que uneix Barcelona i Lloret de Mar (Selva, Girona), que costa entre 1,17 i 2,90 euros, i la C-33 entre Barcelona i Montmeló, el preu del qual és d’1,12 euros.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Notes de tall 2025 a Tarragona: cercador i llista per carreres