Aposta en el sector tèxtil

Gap llança la seva botiga ‘online’ a Espanya i Portugal

Grup Galceran, franquiciat de la firma nord-americana, potencia el servei i la imatge de marca a la Península

Gap anuncia lobertura a Barcelona de la seva primera botiga a Espanya

Gap anuncia lobertura a Barcelona de la seva primera botiga a Espanya

2
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

La cadena nord-americana de roba Gap ha anunciat que el seu franquiciat Grup Galceran posarà en marxa aquest dimecres 18 d’agost els canals ‘online’ de la marca a Espanya i Portugal. Amb cert retard respecte a la competència, Gap reforça així la seva oferta omnicanal que inclourà el servei de recollida a la botiga. L’oferta de productes a la web serà completa, però també amb productes exclusius ‘online’ i talles grans. Segons un comunicat de l’empresa, els clients també poden rebre l’enviament exprés i el servei de les devolucions gratuïtes a tota la península Ibèrica pels productes adquirits a qualsevol de les botigues i llocs web de Gap propietat de Grup Galceran.

Grup Galceran també ha llançat un nou programa de fidelització, que permetrà els clients d’Espanya i Portugal guanyar recompenses i accedir a beneficis exclusius per als membres a través dels canals de Gap de Grup Galceran. Aquest programa permetrà als clients bescanviar les seves recompenses en compres fetes tant a la botiga com ‘online’. El programa permetrà que els membres guanyin cinc punts per cada euro gastat i els nous membres rebran 200 punts de bonificació per registrar-se.

Mitjançant el llançament de la web i el programa de fidelització, Grup Galceran vol reforçar la seva aposta per oferir productes de més valor percebut, imatge de marca i experiències omnicanal a tota la península Ibèrica. Les noves botigues ‘online’ s’incorporen a la xarxa actual de Gap a Espanya, incloent la botiga principal de Barcelona que va obrir el 2020 i l’‘outlet’ de La Roca Village, inaugurat el juny del 2021. Aquest nou llançament és part de l’expansió per a la marca que Grup Galceran té planificada per als pròxims anys a Espanya i Portugal, amb un creixement constant i sostingut en el mercat.

Notícies relacionades

Els clients que proporcionin la seva adreça electrònica a les webs gap.es i gap.com.pt abans del llançament de la botiga ‘online’ tindran accés a les novetats de la marca i rebran automàticament un 5% de descompte extra en la seva primera compra. A més, del 16 al 29 d’agost hi haurà una promoció del 30% de descompte a tota la web per celebrar el llançament.

Fundada a San Francisco el 1969, Gap basa la seva aposta de moda en el desenvolupament d’una oferta important de productes texans o denim, tant per a dona com per a home. L’expansió internacional s’ha basat en franquícies. GapKids, babyGap, GapMaternity, GapBody i GapFit són marques del grup, però també Old Navy, Gap, Banana Republic i Athleta. El grup actualment gestiona 31 botigues, de diferents marques, a sis ciutats d’Espanya.