Telecomunicacions
Vodafone comença la tornada al col·le amb l’estrena de Disney+ i descomptes del 50%
La companyia ha incorporat aquest dijous el servei de Disney+ a les seves tarifes

Vodafone ha començat aquest dimarts la seva promoció de ‘tornada al col·le’ amb una campanya que inclou descomptes del 50% durant sis mesos en les seves tarifes de més valor i l’estrena de la contractació de Disney+. Les ofertes estaran en vigor fins al 30 de setembre per als nous clients o usuaris que només tinguin mòbil o fix i millorin el seu paquet, segons un comunicat. Així mateix, l’oferta compta amb una permanència de 12 mesos i per a noves altes inclourà la quota del descodificador 4K amb comandament controlable per veu.
🔴 Llevábamos tiempo queriendo deciros esto: ¡@DisneyPlusES ha llegado a @VodafoneTV_es!
— Vodafone España (@vodafone_es) 4 de agosto de 2021
Bienvenido #DisneyPlus y bienvenido el mes que te regalamos si eres cliente. Pídelo aquí 👇
Fix, dades, televisió i plataformes
Les tarifes Vodafone One Hogar Ilimitable i Vodafone Negocio Ilimitable inclouen a més tant Amazon Prime com HBO Espanya, i és l’única operadora a Espanya d’incloure-les. En l’apartat de connectivitat, aquests paquets tenen diverses línies amb dades il·limitades i velocitat 5G, i de fix, amb velocitats de fibra de fins a 1Gbps, així com el servei Super WiFi.
Per la seva banda, ara totes les propostes de Vodafone One Hogar Ilimitable inclouen el servei OneNumber, per poder utilitzar la línia mòbil en altres dispositius addicionals com smartwatch, tauletes, PC, Amazon Echo o un altre smartphone. Així mateix, també inclou Secure Net Family, una aplicació per instaurar el control dels pares.

Preus de les tarifes
Notícies relacionadesLes ofertes per a particulars varien d’un preu de 50 euros al mes (amb el descompte) a 62,5 euros al mes en funció de les línies incloses, mentre que les ofertes per a negoci compten amb preus de 50 euros al mes fins a 57,5 euros al mes.
D’altra banda, l’empresa ha afegit dos packs de VodafoneTV amb el servei de Disney+ integrat: Familyfans (11 euros al mes) i Familylovers (15 euros al mes).
- L’incendi de Paüls marca el pitjor inici d’estiu des del 2010
- Successos Mor un jove en caure des de la segona planta del centre comercial Maremagnum de Barcelona
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Animals marítims ¿Què és el peix escorpí present a les platges d’Espanya i què s’ha de fer si et pica?
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Compareixença al Congrés Sánchez es presenta com un «polític net», rebutja llançar la tovallola i ofereix als socis l’«impuls més gran contra la corrupció»
- El rugit del foc que arrasa "el territori que estimes"
- El president del Sabadell descarta recolzar l’opa del BBVA
- L’Ecofin relaxa les regles fiscals per augmentar la despesa en defensa
- L’Audiència obre diligències a Netanyahu per l’assalt al vaixell de la flotilla de Gaza