En tots els seus centres
Ikea llança a Espanya el seu negoci de lloguer de mobles per a empreses i autònoms
El grup suec té l’objectiu d’arribar a 30 mercats i un milió de clients per al 2030

Ikea ja té disponible a Espanya el seu negoci de lloguer de mobles dirigit a negocis, empreses i autònoms. El grup suec pretén arribar a 30 mercats i un milió de clients per al 2030 amb aquesta activitat, que presenta com una aposta per impulsar l’economia circular.
El concepte ja estava en marxa a Suècia, Noruega, Finlàndia, Dinamarca i Polònia, centrat en el ‘rènting & lísing’ de mobles i objectes de decoració per a clients d’Ikea Business. La companyia considera que la posada en marxa d’aquest nou servei a Espanya és un pas més cap a la sostenibilitat i la circularitat de l’economia.
Ikea Rental està disponible en tots els centres d’Espanya amb dues opcions: una modalitat en la qual el client paga una quota mensual fixa i al finalitzar el contracte adquireix la propietat dels productes mitjançant el pagament d’una quota extra; i una altra, flexible, que permet al client decidir al finalitzar l’acord si adquireix o no els mobles i objectes de decoració. L’objectiu d’aquesta segona fórmula és donar una segona vida al mobiliari.
El nou servei estarà, en termes generals, disponible per a tots els productes del catàleg tot i que amb algunes excepcions per qüestions d’higiene i instal·lació, i continua oferint planificació per part dels experts de la casa sueca, així com transport o muntatge.
Tot i que l’entrada en el negoci del lloguer se centra en empreses, Ikea també ha començat a col·laborar amb Rentchester, una plataforma de lloguer de mobles a particulars que funciona a tall de subscripció i que també facilita donar una segona vida als mobles de domicilis.
Dins de la seva estratègia de sostenibilitat amb què aspira a convertir-se en aquesta dècada en una empresa totalment circular, Ikea ja va posar en marxa el Green Friday, pel qual va recomprar més de 300.000 mobles dels seus clients i que l’any passat va donar una segona vida a 47 milions de mobles.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"