Automoció

Kia renova la seva imatge per liderar l’electrificació

  • La marca coreana va revelar a Seül el seu nou logotip i va anunciar el seu eslògan global: «Moviment que inspira», amb un espectacular espectacle pirotècnic amb 303 drons.

Kia renova la seva imatge per liderar l’electrificació
2
Es llegeix en minuts
Xavier Pérez
Xavier Pérez

Director de Motor de Prensa Ibérica

Especialista en Periodista de motor centrat en el sector de l'automòbil i la motocicleta, així com en totes les árees d'economía relacionades amb la industria de l'automoció, la movilitat sostenible i l'electrifcació.

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Kia Motors Corporation ha revelat el seu nou logo corporatiu i l’eslògan global de la marca, que suposen la transformació del fabricant i la seva nova estratègia global, tal com va compartir en exclusiva fer uns dies amb El Periódico i Neomotor el vicepresident sènior de marca i experiència de client, Artur Martins.

Amb l’arribada de la nova imatge de marca, Kia pretén liderar la indústria de la mobilitat mitjançant la renovació de pràcticament totes les facetes del seu negoci. El logo és un símbol de la nova estratègia de marca de Kia i els valors que oferirà als clients a través dels seus futurs productes i serveis, i les experiències que aquests els proporcionaran. Segons apunta la marca avui en un comunicat, «els trets ascendents del logo representen els objectius d’evolució de la marca, i, encara més important, el que oferim als clients».

El president i CEO de Kia, marca pertanyent al Grup Hyundai-Kia, Ho Sung Song, afirma que «a Kia tenim el compromís de convertir-nos en una icona de canvi i d’innovació. La indústria de l’automoció està experimentant un període de ràpida transformació, i Kia està adaptant-se i modelant-se proactivament a aquests canvis. El nostre nou logo representa el nostre desig d’inspirar els clients a mesura que evolucionen les seves necessitats de mobilitat, i per als nostres empleats, de superar els reptes que afrontem en una indústria tan canviant», va afegir Sung Song.

Estrena de rècord

Notícies relacionades

El nou logo va ser revelat durant una demostració pirotècnica sobre el cel de Seül, a Incheon. A l’esdeveniment 303 «pyrodrones» van llançar centenars de focs artificials en una demostració artística sincronitzada, iniciant i celebrant el nou començament de Kia. Aquesta posada en escena també va servir per marcar un nou Record Guinness Mundial al «Major llançament de focs artificials per vehicles aeris no tripulats de forma sincronitzada». L’enlluernador espectacle pot veure’s al canal Kia Global a Youtube: https://youtu.be/s61_IsjqLzc

Kia revelarà la setmana vinent tot el que s’amaga rere el seu nou eslògan global de marca: ‘Moviment que inspira’. El llançament del nou logo va en línia amb l’anunci el 2020 de l’estratègia de llarg termini ‘Pla S’ de Kia. Entre altres objectius, la marca té l’ambició d’ocupar una posició de lideratge al mercat automobilístic global. Enfocant-se en la popularització dels vehicles elèctrics i introduint una àmplia gamma de serveis de mobilitat, personalitzats per satisfer les necessitats i preferències de diferents usuaris i mercats locals.