Automoció
De los Mozos renova com a president de la patronal de l’automòbil

El president de Renault a Espanya i membre del comitè executiu del Grup Renault, José Vicente de los Mozos, ha sigut reelegit com a president de l’Associació Espanyola de Fabricants d’Automòbils i Camions (ANFAC). De los Mozos complirà així un any més al capdavant d’un càrrec que ocupa des del 2018.
Segons informa l’associació en un comunicat «l’extensió del càrrec es fa per continuar treballant en la recuperació de la demanda i la producció, fortament afectades pels efectes de la pandèmia soferta el 2020, i per afrontar els reptes que l’entrada d’una nova fiscalitat, les normatives de reducció d’emissions, les noves polítiques de mobilitat, a més de la reconversió industrial de les fàbriques espanyoles, suposen per al sector l’any vinent».
Sector estratègic
José Vicente de los Mozos ha assenyalat que la importància de la indústria de l’automòbil és clau per al país. A més, considera que «la transformació del sector en línia amb els objectius de descarbonització i digitalització és innegable, si volem mantenir una indústria que, sense tenir cap casa matriu al nostre territori, s’ha posicionat com un dels principals referents a Europa i al món».
Des del seu punt de vista, «travessem un context d’incertesa econòmica i sanitària, però que no ens ha d’allunyar del compromís d’arribar a una mobilitat zero emissions al llarg de les pròximes dues dècades. Avancem cap a un nou model d’indústria on les demandes socials, mediambientals i econòmiques determinaran la mobilitat del futur. Hem d’estar preparats i així donar resposta i solucions que ens permetin continuar sent competitius i referents, no només mantenint el que hem aconseguit, sinó augmentant la nostra força industrial i d’ocupació. L’objectiu està marcat per al 2050 i és necessari construir-lo des d’avui», ha destacat el president de l’ANFAC.
En la reunió de l’assemblea general de l’associació també s’han establert les bases que definiran l’ANFAC com la veu referent de la nova mobilitat, en línia amb els eixos de descarbonització i digitalització que marquen la transformació de la indústria i l’economia.
Nova imatge de marca
Notícies relacionades«Aquest posicionament com a referent de la nova mobilitat es tradueix, per a l’ANFAC, en un canvi a la marca i la imatge de l’associació», apunten,
L’actualització de la imatge simbolitza, segons assenyalen des de l’associació, «la necessària evolució de l’automoció en línia amb els objectius de descarbonització i digitalització. Aquest canvi representa un sector amb un ferm compromís mediambiental i amb una contínua millora tecnològica per donar solucions de mobilitat des d’un prisma innovador buscant l’eficiència, la connectivitat i una contribució a la sostenibilitat i, creant, d’aquesta manera, el nou ecosistema de la mobilitat».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»