franquícia
EasyJet restringirà l'equipatge de mà en cabina
L'aerolínia britànica adoptarà el canvi a partir del 10 de febrer
zentauroepp53391978 easyjet200519145606 /
L’aerolínia britànica EasyJet restringirà l’entrada d’equipatge de mà a les seves cabines a partir del 10 de febrer de l’any que ve, una mesura que incentivarà més gent a pagar per escollir el seu seient o facturar l’equipatge a la bodega.
Amb les noves regles, tots els passatgers poden portar una petita bossa gratis, però només aquells que paguin per un seient a la part davantera de l’avió o espai extra per a les cames poden portar una peça d’equipatge de mà més gran per a la cabina.
Notícies relacionadesSegons l’aerolínia, aquestes noves regles s’alineen més amb l’enfocament de la irlandesa Ryanair, una de les seves principals competidores. «La nostra nova política millorarà l’embarcament i la puntualitat, a més d’oferir als nostres clients la certesa del que tindran a bord», segons el director comercial i de clients de easyJet, Robert Carey.
Aquest hivern, EasyJet només ha volat el 20% de la seva capacitat programada, a causa de les restriccions de la Covid-19, per la qual cosa les seves pèrdues són milionàries.
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Seguretat L’Exèrcit assaja un escut contra atacs de drons
- Trànsit La Zona de Baixes Emissions de Manresa tindrà un impacte positiu en la salut sexual
- Cau una trama d’apostes que implica jugadors i entrenadors de l’NBA
- El Barça torna a defraudar i acaba xiulat contra el Zalgiris (73-88)
- La doble estrena de Rashford
- Alan Pace: "Podem escurçar distàncies amb el Barcelona"
