ESTUDI DE KANTAR

Les marques més reconegudes pels consumidors al supermercat

Els experts admeten que les firmes que més creixen en reconeixement de marca creixen també en rendibilitat

La Selva és la marca més dinàmica a Espanya en termes de reconeixement de marca, segons la consultora Kantar

compresasok

compresasok

1
Es llegeix en minuts
Eduardo López Alonso
Eduardo López Alonso

Periodista @Elabcn

ver +

La marca és clau en l’èxit o fracàs dels productes al supermercat. Un estudi de Kantar sobre el reconeixement de l’ensenya dels productes entre els consumidors, presentat aquest dijous en una trobada virtual d’experts organitzada per Europa Press, constata que la correlació entre el creixement d’aquest coneixement de marca i els bons resultats empresarials arriba al 92%. Segons l’opinió de Carlos Cotos, director a Espanya i Portugal de servei al client de la consultora Kantar Worldpanel, «el creixement en les marques de gran consum depèn de la innovació i d’estar en la ment del consumidor, per això la publicitat continua sent important en les estratègies». Segons Cotos, aquestes estratègies s’han de complementar sempre amb la imatge d’empresa i de producte sostenible, respectuós amb el medi ambient. 

Segons les dades de Kantar, les marques que més creixen a Espanya en termes de reconeixement pels consumidors són per aquest ordre La Selva, Orlando, Central Lechera Asturiana, Navidul, Colgate, Gullón, Mahou, Casa Tarradellas, Aquarius i Evax. 

Per sectors, en alimentació, les marques més reconegudes o amb més vinculació amb els consumidors són El Pozo, Campofrío, Gallo, Pescanova i Bimbo. 

En begudes són Coca-Cola, Don Simón, Fanta, Mahou i Aquarius.

En lactis, els líders percebuts són Central Lechera Asturiana, Danone, Activia, Puleva i Reina.

Notícies relacionades

En drogueria s’apunta a Fairy, Ariel, Scottex, Renova i Foxy. 

En higiene i cura personal, els elegits pels consumidors són Colgate, Evax, Nivea, Sanex i Pantene.