agroalimentació

Pascual s'alia amb Mondelez per al mercat de batuts

El grup espanyol comercialitzarà a la península la marca Milka

Pascual s'alia amb Mondelez per al mercat de batuts
Es llegeix en minuts

Pascual ha firmat un contracte de llicència amb Mondelez Internacional per utilitzar la marca Milka dins del negoci de batuts per a Espanya i Portugal.

Amb els nou batuts Milka la companyia dona un pas endavant en el seu objectiu de liderar el mercat, i completa així la seva àmplia cartera de batuts (formats grans, petits i vasos ‘on the go’) sota les marques Pascual, ColaCao, Nocilla i Okey, desenvolupades en col·laboració amb Idilia Foods.

L’aliança es materialitza, en una primera fase, amb la cessió de llicència de la marca Milka, però les dues companyies no descarten ampliar l’acord a més ensenyes en un futur pròxim.

Aquest acord estratègic entre Mondelez i Pascual comença amb la producció i comercialització del primer batut Milka per a gran consum a Espanya i Portugal. El mercat de batuts ha crescut un 18% els últims 10 anys i en l’actualitat arriba a més de 8 milions de llars (46% de penetració) i factura 168 milions d’euros a Espanya.

Et pot interesar

«Amb aquest llançament, volem fer un pas més enllà, després de liderar la innovació de la categoria el 2017 amb ColaCao Shake, marca líder actual del segment de vasos ‘on the go’ en batuts. «Avui, ens trobem davant un moment on la innovació és la clau per desenvolupar i dinamitzar aquest segment, i adaptar-nos a un consumidor insatisfet davant la falta de varietat amb una proposta de valor única, de la mà d’una marca líder a Europa com és Milka», ha remarcat Natalia Fernández, ‘business manager’ de batuts de Pascual.

El nou MilkaShake es produirà al complex industrial d’Aranda de Duero de Pascual i es comercialitzarà tant en distribució moderna (supermercats, hipermercats, etc.) com en el canal hoteler.