EMPRESES
Logitech dispara un 266% el seu benefici trimestral per l'auge del teletreball
La xifra de negoci de la multinacional nord-americana va créixer el 74,7% interanual, fins als 1.067 milions d'euros

logitech
El fabricant de perifèrics per a ordinadors Logitech va obtenir un benefici net de 266,9 milions de dòlars (226 milions d’euros) en el segon trimestre del seu any fiscal, cosa que va representar un increment del 266% respecte del resultat comptabilitzat per la companyia entre el juliol i el setembre del 2019 com a conseqüència de l’auge del teletreball arran de la pandèmia de Covid-19.
La xifra de negoci de la multinacional nord-americana va créixer un 74,7% interanual, fins als 1.257 milions de dòlars (1.067 milions d’euros), mentre que el resultat operatiu va arribar als 321,5 milions de dòlars (273 milions d’euros), gairebé cinc vegades més que els 68 milions de dòlars (58 milions d’euros) del segon trimestre del seu anterior exercici fiscal.
Notícies relacionadesEn el seu primer semestre fiscal, Logitech va comptabilitzar un benefici net de 338,9 milions de dòlars (287 milions d’euros), un 187% més que un any abans, i les seves vendes netes van augmentar un 50,2%, fins a 2.049 milions de dòlars (1.739 milions d’euros). «Les tendències de creixement que impulsen el nostre negoci s’han accelerat a mesura que la societat s’adapta a la seva nova realitat», va declarar Bracken Darrell, president i conseller delegat de Logitech, que va destacar que «una cultura de treball híbrida està emergint com a norma».
La companyia ha revisat a l’alça les seves expectatives per al conjunt de l’any fiscal en curs, en el qual espera arribar a un creixement dels ingressos d’entre el 35% i el 40%, davant l’anterior forquilla d’entre el 10% i el 13%.
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- incident als voltants de l’estadi Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- Seguretat Social El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- Radiografia d’un campió La Lliga de la revolució de Flick
- Treballadors de la DGAIA van alertar el 2023 del risc en les fugues de menors
- Indemnització L’Audiència Nacional reconeix una indemnització de 232.500 euros a Rosell pel temps que va estar a la presó
- Col·loqui de Diario de Noticias i Prensa Ibérica Illa: «Fomentar l’eusquera o el català no és anar contra el castellà, és protegir el patrimoni de tothom»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Pacte amb els Comuns El Govern tindrà en marxa el registre de grans propietaris de vivendes a l’octubre
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó